torsdag 3 juni 2010

Visst är det ljuvligt...

att vakna till klarblå himmel! Vilken underbar morgon. Då gör det inget att lillkillen vaknar 5.30!
Förstår om ni är trötta på mina doftpåsar men här kommer i alla fall bilder på en vit variant också. Tänkte att det skulle bli en liten utlottning så småningom. Väntar nu bara på att lavendeln ska växa sig stor och stark ute...




Tack för alla varma kommentarer jag får! Känns så fint!
En underbar sommardag önskar jag dig som tittar in!
Kram
Ellinor

2 kommentarer:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Här hade jag också en morgonpigg lillprins idag! Men en dag som denna kan man ju passa på att njuta av morgonsolen och DET är ju inte helt fel!
Dina påsar är ljuvliga! Inte tröttnar man på dem!

Kram Mimmi

Huset vid ån sa...

Underbara o smakfulla bilder, älskar det vita tillsammans! Hoppas att du haft en vacker dag med mycket solsken, du är så rar o vänlig med dina hälsningar inne hos mig, blir såå glad ska du veta! Önskar dig en fin söndag! Kram Therese