torsdag 12 augusti 2010

Hylla på plats

Ni vet hur det är med saker som tar 5 minuter att göra men 2 månader att bli gjorda. Jag tänker alltid att jag ska bli en sån som gör saker direkt men det är bara att acceptera faktum. Saker skjuts upp... Men kanske blir det ändå roligare när de väl är på plats om man har tänkt på det ett tag!
Nu har i alla fall hyllan som jag målade för minst två månader sedan kommit upp i sovrummet.


En gammal emaljskylt från Belgien fick plats. Duktig sambo som sparat!!


Plåtburkarna kommer från Granit (jag såg att Ernst hade färska kryddor i samma burkar) och tanken är att de ska få små gröna växter så småningom.


Den underbara lilla väskan rymmer en fiskerulle. Fynd i min egen bod.


Även den gamla samaritlådan kommer från boden.


Hyllan hänger över byrån i sovrummet.
Vi har besök från Belgien och jag hade gärna erbjudit dem lite sol men... Ja, ja vi har trevligt i alla fall!
Ha det gott i helgen!
Kram
Ellior

1 kommentar:

Hannis sa...

Vad bra det blev!!
Sen dreglar jag över skylten=))

Är också en sån som skjuter på en del saker.
Kan bara inte låta bli, det dyker ju upp roliga saker som kommer i vägen*skrattar*

Mysigt med besök, hoppas att ni får lite bättre väder framöver.
Kram Hannis