måndag 9 augusti 2010

Jag undrar...

vart tog sommaren vägen? Här öser regnet ner. Fast igår lyckades vi få till en ganska mysig dag ändå genom att köra till ett café omgivet av loppisar och annat. Men mitt fynd gjorde jag i lördags på stan. Stort jippo i stan och därför reor överallt. Detta durkslag från Sia blev mitt för en billig peng och jag var helnöjd. Svårt att fota dock eftersom det är så mörkt ute...



Det kommer snart fler bilder på grejer som fick följa med hem från Belgien men just nu känns hemmet lite upp och ner eftersom jag flyttar runt och organiserar om allting hela tiden. Jag hoppas att allt ska landa snart för vi får övernattande besök på onsdag. Hmmm... Jag ska nog ta tag i mitt hus nu!
Ha det gott i regnet (men förhoppningsvis har du som tittar in sol hos dig!)
Kram
Ellinor

1 kommentar:

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Hej!
Här regnar det oxå. Faktiskt rätt skönt då det finns hur mycket jobb som helst inomhus.

Vackra lådor du loppisfyndat i tidigare inlägg. Bara älskar gamla trälådor av alla de slag!
Ha en fin måndag! Kram Milla