onsdag 8 september 2010

Stillahavstid

Mitt tidsproblem är löst. Tack snälla, gulliga, rara ni för kommentarer och hjälp!! Så värdefullt! Det visade sig att jag befann mig på Stillahavstid. Inte fel förvisso men lite förvirrande. Så nu har jag landat i Sverige igen.





Fotade lite äpplen i "grannbyn" igår. Vår by är egentligen två byar. En nyare och en äldre del. Äpplen och hästar återfanns i den gamla delen som är himmelsk. Jag bor inte där...
Jag tittar in till er goa i morgon. Nu är det dags att sova efter en intensiv dag.
Kram
Ellinor

3 kommentarer:

Pilo sa...

Tittar in hos dig för första gången. Vilken fin blogg du har. Tittar snart in igen.

Huset vid ån sa...

Härliga bilder på härliga äpplen....

Önskar dig en sköön helg vännen!
Kram T

Lantligt i stan sa...

Vackra bilder på äpplena! Dom ser goda ut. Börjar bli dags att plocka in några här hemma också, kanske det t o m blir en äppelpaj under morgondagen. Ha det gott!
Kram Anki