lördag 23 oktober 2010

Tokglad

Ibland händer det saker som gör att man blir så där underbart, varmt glad i hela kroppen. Och igår upplevde jag den känslan. Gulliga Marie med bloggen Handgjorda Drömmar gav mig en helt fantastisk award med motiveringen "Din blogg är makalös - du är kreativ och en inpirationskälla - din blogg sprider glädje och värme!!!"  Fatta att jag blev helt otroligt glad. Marie är så otroligt duktig och kreativ och hennes ord värmde oerhört!
Att blogga har betytt mer än jag någonsin hade kunnat föreställa mig. Jag har bloggat i snart ett år och det har gett så mycket glädje. Både i mötet med människor som delar samma intresse och skapat en massa kreativitet i mig. All inspiration man får! Så tack alla underbara bloggare som förgyller livet!



Jag skulle nu vilja skicka vidare denna award till 5 fabulous bloggare med motiveringen "Din blogg förgyller min dag och ger mig inspiration och ett leende på läpparna".

Kloka, kreativa Hannis med Hannis Hem. Hon har så mycket klokt att säga och gör så fina saker!

Roliga Cathrin med Hemma hos Semlan och Mimmi med Zink och Vita Ting. Igenkänningsfaktorn är hög eftersom de skriver om saker som de är med en stor portion humor.

Min nära vän med bloggen Bokstickan. Hon är duktig och produktiv som få. Och rolig dessutom!

Superduktiga Anna med Vita rosor och Förgätmigej. En ny bloggare för mig som syr så otroligt fina saker! Jag blir imponerad!

Det var mina fem. Länka gärna till den du fick awarden av och skicka sen vidare till de fem du tycker har en makalös blogg med en motivering varför du valt just dem.
Till sist en bild (det här var det mesta text jag någonsin haft i ett inlägg) som jag tillägnar alla härliga bloggare och framförallt Marie som gjorde mig så glad! (Bilden är lite mörk eftersom det aldrig blev ljust idag...)


Hoppas ni har en trevlig lördagskväll!
Kram
Ellinor

1 kommentar:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Men oj sötaste du!
Först stort grattis till din award!
SÅ glad jag blev att du tänkt på mig!
Och dina goa ord värmde gott i höstrusket!
Kram Mimmi