måndag 15 november 2010

Och vinnaren är...

Som morgonens första aktivitet var det dags att dra vinnaren i min utlottning. Efter att ha skrivit och vikt 60 små lappar fick lillkillen uppgiften att dra en lott.


Och vinnaren är... (trumvirvel)


gulliga Mimmi med bloggen Zink och Vita Ting. Grattis till dig! Maila mig din adress och vilken vinst du vill ha! Kolla in i butiken för att se de olika linnekuddarna alternativt doftpåsar och presentpåsar. 
Som tack för hjälpen får liten kille leka med alla lapparna så nu finns era namn över hela golvet. Tack alla gulliga som ville vara med och vad kul det var att ha en utlottning! Jag fick ju chansen att göra nya trevliga bekantskaper!
Ha en riktigt bra början på veckan!
Kram
Ellinor

6 kommentarer:

himlaverket sa...

Grattis till mimmi. Vilken pedagogisk mamma du är som låter lillkillen leka med lapparna. Barn älskar smågrejer, att sortera å lägga i byttor.
Kramis ullamaria

Handgjorda drömmar sa...

Ett jättegrattis till Mimmi!! Tack för en fin utlottning :)
Kram Marie

Unknown sa...

Grattis till vinnaren och tack för en fin tävling!
Ha en underbar vecka!
Kram ia

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Men oj!
Hur glad blev jag inte nu då!!!!
Hur glad som helst!
Fast nu måste jag ju välja bland dina fina saker... det kommer att bli SVÅRT!!!

Mailar dig så snart jag fått ordning på min ambivalens ;)

Kram Mimmi

Huset vid ån sa...

Tusen Tack för dina fina o omtänksamma ord inne hos mig.....Det betyder så mycket!

Grattis till den lyckliga vinnaren!

Många Kramar Therese

Skogsdoft & havsbris sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren! :)