måndag 17 januari 2011

Fynd

Nu har snö och is minskat rejält och idag körde jag till jobbet på asfalt på vår lilla väg. Härligt!
Ett stenkast från mitt jobb ligger stans (enligt mig) finaste inredningsbutik. Blir nog en och annan lunchpromenad dit i vår... Den är dock ganska dyr så det blir inte så många inköp. Jag är en sån där jobbig kund som går där och suckar och njuter men handlar lite. Hur som helst, förra veckan fanns där en hylla med 70%! En liten "zinkstrut" för ljus och en ljuslykta med lite härlig rost fick följa med hem.







Ha en skön måndagskväll!
Kram
Ellinor


4 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Jättesöta ljuslyktor! Och 70%... inte illa! ;-)

Hannis sa...

Så fint med tulpaner och lyktan!

Ibland kan man ju nästan bli galen av allt fint som finns överallt!
Så jag fattar suckandet=))

Kram Hannis

Tessie sa...

Det är tur att det är gratis att titta och sucka, för vem gör inte det :)

Jätte fina bilder, blev väldigt sugen på lila tulpaner ;)

Kram

Nyanser av vitt sa...

Så fina fynd.
Kul att du deltar i min utlottning
Kram Agneta