onsdag 19 januari 2011

Kanna i vitt

Den som har hängt med på min blogg ett tag kanske har noterat att jag i princip aldrig köper något nytt. Men helt plötsligt kommer här nu andra inlägget i rad som presenterar en nyinköpt pryl. Den här gången en vit kanna. Det nya fenomenet beror på att jag vittrar lön. Det kommer att komma lön i slutet av månaden... Hoppas jag!


Men först gamla korgar som jag verkligen älskar. Jag räddade dem från att slängas av vänner som inte tänker som jag...




Och så kannan. Jag har ännu inte helt bestämt mig för om den passar i vårt hus men jag tycker om den! Sambon... tolererar den.
Härligt att vara hemma med lillkillen idag. Njuter av min lediga dag! Ha en fortsatt bra vecka!
Kram
Ellinor



1 kommentar:

Hannis sa...

Bra att du unnar dig lite=))
Den var tjusig!
Kommer säkerligen att komma till användning!

Kram Hannis