söndag 13 februari 2011

Man kan ju drömma...

Japp, jag gjorde om lite i sovrummet i helgen... Näää, men drömma kan man ju. Satt och bläddrade i senaste numret av Elle Intreriör i går kväll och tyckte bara att det här reportaget var så njutbart. En kvinna i Melbourne, Australien köpte en gammal fabrik och gjorde om till bostad. Och det här är resultatet...


För mig är detta sovrum en fullkomlig dröm!




Att jag sen dessutom älskar Australien (tillbringade nästan ett år där sammanlagt i min ungdom) gjorde ju inte saken sämre. Så dagens söndagsbilder är av det drömska slaget. (Jag fotade helt enkelt tidningen om någon undrar)
Annars njuter vi strålande solsken från klarblå himmel idag. Härligt!
Kram
Ellinor

4 kommentarer:

Elisabet sa...

Hej
Ja, så snyggt,vilken drömvåning..
jag känner som du om färger, vill nog helst ha lite "smutsiga" toner, men visst blir man påverkad...
elisabet

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Ja vad vore livet utan drömmar!
Trist och tråkigt!
Så fina bilder, spännande det lät med ett år i Australien!

Go kram Mimmi

Hannis sa...

Mmmm!Skulle också vilja ha det sådär!
Och tur är väl det att man kan drömma lite.
Det ger ju inspiration det också.

Härligt med solsken!
Då samlar man lite energi=))

Kram Hannis

Fröken Fräken sa...

Ja, Lynn, hon kan hon! Men just nu längtar jag nog allra mest efter den där grönskan som man ser utanför hennes hem... suuuck!