tisdag 29 mars 2011

Den är så jag!

Idag är temat i Fabriken "Min blogghörna." Nu har jag inte någon sådan utan jag sitter oftast i soffan och den har ni redan sett bilder på. Om inte, kika längre ner. Istället tänkte jag visa min väska. Märkligt kan tyckas men jag tror de flesta känner igen sig i känslan att ibland så hittar man nåt som är bara "så jag" och den grejer får oftast hänga med länge. Så är det med min väska. Köpte den för flera år sedan och älskar den fortfarande. Den är med på jobbet varje dag!



Här har den hamnat på golvet i vanlig ordning. Nu vet ni i alla fall vad jag tycker är "så jag"!
Kram
Ellinor

4 kommentarer:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Gott när man hittar "rätt"!
Gillar din väska, mycket "jag" i den ;)
Ha en fin tisdag!
Kramen!

Vintage House sa...

härligt fin väska förstår att du tycker om den
kul att du tyckte om disken:)
kram
sandra

Nyanser av vitt sa...

Jag förstår att du gillar den :O)
Kul att du är med i min utlottning
kram Agneta

Fröken Fräken sa...

Själv älskar jag axelremsväskorna från Granit! När jag nöter ut en så köper jag en ny, det brukar bara vara färgerna som skiljer sig åt.