söndag 3 april 2011

Söndagsbilder - loppisfynd

All snön är nu borta i trädgården och ute blåser det en i alla fall ganska ljum vind. Grått dock...
Det är mycket nu på alla plan och det blir lite tid över till pyssel och fix. Blogginläggen duggar inte så tätt, och så får det vara ett litet tag till... Men jag kommer snart igen!
På väg till stora matvarubutiken igår slank lillkillen och jag in på Erikshjälpen i stan. Ett underbart ställe. Billiga grejer och en härlig blandning människor.
Fyndade kanna (Gustavsberg) som jag länge velat ha för 45 kr och en liten sockerskål för 15 kr. Otroligt, eller hur!? Kan lätt se kannan fylld med syrener och vitsippor i sockerskålen... Snart...




På Fabriken finns fler söndagsbilder!
Kram
Ellinor

5 kommentarer:

Handgjorda drömmar sa...

Vilka fynd!!
Jättevackra saker du shoppat! Hade tänkt göra ett besök på Myrorna i veckan - hoppas på fynd då :)
Ursnygg väska du visade! Förstår att den hängt med ett tag;)
Kram Marie

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Najs!
Måste ta mig tid till lopping nu!
Blir så sugen när jag ser sådana fina fynd!

Goa kramar Mimmi

Hannis sa...

Åhhhh! Jag vill också loppa!
Det var fina fynd!

Fick i Fredags veta att jag ev måste flytta pga renovering och då till en etta...
Så jag får rensa ännu mera=))
Men först semester!

Ha det så bra nu och hoppas att våren kommer ordentligt/Kram Hannis

himlaverket sa...

Å loppisgrejer får man ju för mycket av, tycker min man men inte jag.
Fina fynd du hittat.
Kram ullamaria

Cathrin sa...

Nej tid till allt man vill göra är det ont om... ;) Känner precis igen mig. Kan det bero på att man vill så mycket? Fina fynd, visst känns det gott att både hitta det man vill ha, till ett mer än okej pris och sedan faktiskt göra gott genom att återanvända? Loppis är fantastiskt!!!

Trevlig helg!
Kram
Cathrin