söndag 5 juni 2011

Lapptäcke till liten gosse

Ohhhhhh, vilket väder vi har. Känns overkligt och otroligt härligt! Njuter hela tiden.
Lillkillen och jag åkte till vänner i Skåne ett par dagar och där njöt jag också. Skönt att åka iväg ibland och bara ta det lugnt och vara. Riktigt trevligt var det och tack för allt gott och trivsel.
Familjen har nyligen fått ett tillskott i form av liten fin gosse och jag sydde därför ett litet lapptäcke till honom.




Liten gosse ska ha glada färger tyckte jag! Jag fick också presenter! Dessa kommer en annan dag.
När vi kom hem igen kändes det som att allt hade växt enormt mycket i trädgården. Det är verkligen galet fint nu!
Ha en skön söndag med förhoppningsvis en massa sol!
Kram
Ellinor


1 kommentar:

Anonym sa...

Helt underbart täcke! Och visst är det skönt med värme! Kram