fredag 15 juli 2011

Frankrike, del 5

Ett par molniga dagar (läs: i går dagsregn) har passat perfekt för att måla i min lilla klädkammare som långsamt håller på att bli betydligt ljusare. Tack vare min snälla mamma fick jag igår en heldag för mig själv (lillkillen älskar att vara hos sin mormor) och kunde måla färdigt taket och påbörja väggarna. I dag blev det lite mer vägg och jag hoppas att hela projektet ska vara avslutat på söndag för jag står snart inte ut med att ha alla grejer över hela huset... Men i dag blev det även en mysig fika hos A och en massa hallonmums på promenaden!
Min orgie i resebilder är snart över och det är väl dags att detta återgår till att vara en pyssel och inredningsblogg. Men även helgens bilder går i franska färger och först ut några bilder från en morgonpromenad i svärföräldrarnas omgivning.


Blivande valnötter

Valnötsträdet



Älskar dessa stenhus med omgivande grönska. I morgon blir det några fler bilder från morgonpromenaden.
Ha det gott i helgen!
Kram
Ellinor

Inga kommentarer: