tisdag 13 september 2011

Vilken helg!

I dag är det verkliga höststormar utanför fönstret. Så det känns fantastiskt att helgen bjöd på så vackert väder! Marknaden var hur mysig som helst och jag sålde en hel del! Och miljön runt den lilla ladan där vi höll till, var så där riktigt fin svensk landsbygd. På söndagen följde min svägerska från Belgien med mig (vi hade ju trevligt besök!) och hon blev helt hänförd av naturen. Bredvid ladan:


Och på övervåningen fick jag inreda en vägg under snedtaket:



Framförallt ett stort tack till Lola men också tack till alla kunder och till er bloggare för glada tillrop och lyckönskningar!
Kram
Ellinor

4 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Vilken mysig miljö, det är så det ska vara! Och så fint du har gjort med din försäljning, hoppas att du är nöjd med försäljningen.
Tittar in så småningom för att kolla om du har några kuddar kvar.
Kram Eva

Handgjorda drömmar sa...

Å vad det ser mysigt ut!! Kanonfint du inrett - dina kuddar är så himla fina och i den miljön passar de ju bara BÄST :)
Vad roligt att din försäljning gick bra. Jag skulle så himla gärna testa det där med marknad, men har fortfarande inte tagit steget... (fegisen i mig....)
Kramkram

Emelie sa...

Å vad roligt med marknad. Och så många FINA kuddar! Du är så duktig på att kombinera alla dessa härliga tyger!

kram Emelie

Toregårds lilla Lotta sa...

Jag förstår om din vän gillade omgivningen. Verkligen vackert.

Förresten har du en award att hämta hos mig.

Mvh
Liselott