måndag 31 oktober 2011

Och plötsligt...

...så bara händer det! Igår hälsade jag och liten E på bror och svägerska med barn. Alltid mysigt och igår hade de en rejäl överraskning till mig. Häng med ner i källaren, säger bror. Väl nere möts jag av en underbar syn och utstöter något slags tuppliknande läte. Du kan få den, säger bror med fru.


Och nu står den på min köksbänk. Sitter just nu och sneglar på den och måste fortfarande nypa mig lite i armen. TACK S och M för denna helt otroliga present!! Nu återstår bara nöjet att piffa i ordning den med lite mer (vit) färg och fylla alla underbara små Reda-behållare!
Kram på er!
Ellinor

2 kommentarer:

Viktoria - Jag blir aldrig kung. sa...

Oj, julafton redan?
Vilken present!!

Maria Nyckelpiga sa...

Så fin! Jag har också en på G.
Vad ska du fylla din med?

Nyfiken Nyckelpiga :)