onsdag 19 oktober 2011

Piff för köksön

Nu när liten kille har alla sina leksaker i sitt rum har jag istället kunnat piffa till köksön med lite sånt som jag gillar. Innan hade vi hans leksaker i köket men nu gillar han att vara på sitt rum och leka. Gör honom till stor pojke tror jag.


En gammal, rostig kakburk från Belgien.


En gammal drickaback med samma ursprung (vi har 3 till som jag inte riktigt vet var jag ska göra av. Ett skönt problem tycker jag!)


Och en korg med zucchini. Vi har fortfarande ganska många stora zucchini kvar. Tack och lov håller de länge! Så nu känns det som lite mer kök igen!
Ha det gott denna regniga onsdag!
Kram
Ellinor

2 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Vackra gamla ting du har i köket och drickabacken är kanon....
TAck söta du för dina ord:)
ha en fin onsdag
kram
sanrda

Handgjorda drömmar sa...

Den drickabacken!! Så läcker :)) Burken var himla fin den me.
kram Marie