torsdag 24 november 2011

Så här fin är kärleksörten som tog in för flera veckor sedan. Att jag aldrig fattat förut hur lätt den är att torka!



När jag var liten hände det att min mormor gjorde struvor. Fantastiskt gott! Jag fick ärva hennes struvjärn men än så länge har jag inte provat. Tycker dock att både låda och järn är fina som dekoration!
Inläggen duggar inte tätt hos mig just nu och anledningen är att jag inte har en kamera som fixar mörkret... Och jag vill inte använda blixt. Men snart kommer det väl lite sol igen!?!
Ha det gott!
Kram
Ellinor

3 kommentarer:

Fagras trädgård och tankar sa...

Hmm, det dröjer nog ett tag innan ljuset är tillbaka. Du får väl hoppas på snö. Ha en bra dag.

Handgjorda drömmar sa...

Kärleksörten är verkligen helt underbar!!
Struvor?? Nu känner jag mig väldans okunnig, men vad är det?
Stor kram Marie

Hannis sa...

Här är en till som inte vet vad struvor är...
Men däremot så tycker jag att järnet var superfint=))

Själv ser jag fram emot ledig helg då jag ska omge mig med tända ljus!
I massor, för nu är det ruggväder med mörker och regn.

Hoppas att du får en kanonhelg/
Kram Hannis