söndag 4 december 2011

Julmarknad

Nu är det dags för julmarknad och jag ska snart lasta bilen full med kuddar, kort, juliga påsar, julstrumpor och annat till försäljning. Jag ska dessutom upp på vinden och hämta ner mina tjockaste kläder (de har fortfarande inte kommit ner denna vinter!) eftersom marknaden är i ett gammalt järnvägsmagasin och jag räknar med kyla...



Här är en av kuddarna som hänger med. Hade tänkte fota allt men ni har hört det förr... Min kamera funkar inte i det här vädret (läs: brist på ljus). 
Har du vägarna förbi Gemla i Småland idag så titta in på julmarknad, vetja! Öppet 11-17!
Kram
Ellinor

2 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Lycka till på marknaden. Ha en mysig andra advent.
Kram Agneta

Handgjorda drömmar sa...

Hoppas det gick bra på julmarknaden! Guu, vilka söta julkort du knåpat ihop - superfina!
Kram Marie