tisdag 3 april 2012

Kuddar i blått och vitt

Ny design på gång av märket Lilla Nor. Om jag vaknar på natten och inte kan sova så brukar jag designa kuddar. Det hjälper mig att somna om! Och med lite mer vaken tanke med dagsljus så skapas det nu lite nya kuddar. Näst sista helgen i maj blir det Kulturrunda i Uranäs (där jag var med på höstmarknad) och det är nu dags att sy lite som kan få följa med dit!



Filten fyndade jag på trevligaste designbutiken i Malmö - Olsson & Gerthel. En Klippanfilt till halva priset i ljuvaste grått med fin kant. Ja, tack!




Blått och vitt i randigt, rutigt och blommigt. 
I morgon ska lillkillen få umgås med favoriten mormor. Och jag hinner sy lite! Alla nöjda och glada!
Ha det gott!
Kram
Ellinor

1 kommentar:

Hannis sa...

Jag tror att det kommer att gå bra den här gången också för dig!
Egen fin design är sånt som folk vill ha.

Kramen och en fin påsk/Hannis