tisdag 22 maj 2012

Utlottning

Så har det blivit dags för en utlottning här på bloggen!!


Så här i den vackraste tiden på året lottar jag ut ett av de kuddfodral som finns kvar efter helgens event i Uranäs.
För att delta i utlottningen gäller:
Gå in i Butik Lilla Nor HÄR eller genom att klicka på butiksbilden här intill och välj vilket kuddfodral du skulle vilja ha om du vann
För 1 lott - lämna en kommentar till detta inlägg samt ange i kommentaren vilket kuddfodral du skulle vilja ha om du vann. 
För 2 lotter - lämna en kommentar som ovan samt länka med bilden här ovan i din blogg till min blogg Ellas Hus.
För 3 lotter - lämna kommentar, länka och bli följare antingen till min blogg eller till butiken.
Ange i din kommentar hur många lotter du har rätt till.
Om du inte har en blogg kan du kommentera anonymt eller maila mig på lillanor@hotmail.se
Utlottningen pågår t o m 6 juni och vinnaren publiceras här på bloggen.
Lycka till!
Kram
Ellinor

16 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hej! Vad roligt med en utlottning! Jag vill gärna ha 1 st lott tack! Och om jag vinner så skulle jag vilja ha kudde nr 6! Håller tummarna! Detta skulle bli en födelsedagspresent eftersom jag fyller år den 6 Juni! :)
Kram
Pernilla
Pernillaeriksson1@hotmail.com

Alexandra sa...

Hejsan! Vilka fina kuddar man har att välja mellan men jag fastnade extra mycket för kudde nr 6! Jag tar 1 st lott och hoppas på tur! Tack för en bra blogg!
Kram
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Minna sa...

Hej!
Jag är gärna med och tar 1 lott, tack!
Min favorit: kudde nr 6, rosa/vitrandig med spets.

Trevlig helg!

Felix sa...

Åh, så många fina kuddar! Det var svårt att välja, men jag tror att favoriten blir kudde nr 5. Den skulle passa bra i hänggungan i växthuset. ;-) Jag länkar med bild och följer dig sedan tidigare via min blogglista, så det blir väl 3 lotter. Hoppas på tur i dragningen!

Försommarhälsningar
Elisabet

Anonym sa...

Är gärna med!!!
Jag vill vinna nr 7 om
jag skulle ha tur :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Nyanser av vitt sa...

Åh så fina. Jag vill väldigt väldigt väldigt gärna vinna kudde nr 3 om jag skulle ha turen att vinna. Den skulle passa så perfet till min rosenpläd.
Jag tar tre lotter tack.
Kram Agneta

Hjärtruds Stuga sa...

Hej!

Vilka fina kuddar du gör. Jag vill gärna vara med i ditt fina lotteri. Om jag vinner så skulle jag vilja ha kudde 8. Har länkat från min blogg och blivit fölljare så det blir väl tre lotter.

Ha en skön helg

Kram Karin

Anonym sa...

Tävlar gärna=)
Vackra kuddar allihopa, men den
6:e gillar jag bäst.
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Så underbara kuddar, önskar mig allihop.. Men nr 1 är nog favoriten!
1 lott tack, och hoppas på lyckolotten.
Ha det så fint önskar Marie L-M
ragna_marie@hotmail.com

kavallinskan sa...

Vilka fina kuddar! Klart jag är med och tar 3 lotter!
ha en fin söndag!

kavallinskan sa...

Oj, glömde ju, gillar kudde nr 4 :)

Så Vitt Jag Vet sa...

Jag vill oxå vara med om din utlottning ! Om ja skulle ha tur så vill jag gärna vinna kudde nr 1..
kraam
Sanne

Änglarum sa...

Hej!är gärna med på 1 lott tack!kram Jessica. skulle i så fall vilja vinna nr 3 ;)

veronicasvita sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med på din fina utlottning!
3 lotter för mig och om turen är med mig så är det kudde nr 6 som vore helt ljuvligt att få vinna!
Kram Veronica

Britta sa...

Hoppas att jag inte är försen!!!!!!
Vill gärna ha en lott, Kudde nr: 3 el 6 blir bra.
// Britta

bam@bahnhof.se

bakom berget sa...

Oj oj oj...! Det här var i sista sekunden ser jag. men jag vill absolut vara med och om jag skulle ha turen att vinna väljer jag kudde nr 3. Skulle sitta perfekt i min soffa.
Jag tar TRE lotter.
KRAM Åsa.