torsdag 20 december 2012

Tema; paketinslagning

Jaha, gott folk. Kvällens bilder är inte mina egna. Temat i Fabriken är passande nog paketinslagning. Men för egen del så är det framförallt bärgningsbilar och sånt som ska i paketen och jag har därför inte satsat på några vackrare utsmyckningar. Nej, det blir istället bilder från boken som var min julklapp till mig själv... (Och som jag redan har fått:)





Boken har bilder i de ljuvligaste färger och så många fina miljöer. Sist i boken fanns det med ett ark med klisteretiketter.


De på tyska kanske inte kommer till användning men fina Christmas Cookies skulle ju vara trevligt!


Enda felet med boken är att den är på tyska. Men det är ju ändå bilderna man ägnar mest tid åt, eller hur!?
Jag ser fram emot att spana in alla bra tips som finns på Fabriken när det gäller paketinslagning. 
Ikväll somnar jag med skönaste känslan. Den stavas J.U.L.L.O.V!!! 17 dagar! Så i morgon ska det fixas lite här. Härligt!
Kram
Ellinor

Inga kommentarer: