torsdag 28 februari 2013

Tema: Februari moodboard

Torsdag igen och nu är det redan februari som ska summeras i form av en moodboard i Fabriken. Tänk att mars är här!
Februari för mig innebär sportlov och snögubben får symbolisera all snö och pulkaåkning som det blev under lovet. De frusna tulpanerna på en vacker grön bänk fanns utanför finaste affären i Osby "Fröjd"och får representera de trevliga dagar jag och lillkillen hade tillsammans med vännen A och hennes familj. Vårt besök inleddes nämligen med fika i denna inredningsbutik/café.
Till sist de snöiga träden. De fanns på toppen av backen i Lindvallen i Sälen. Japp! Jag har varit där. Samma vän A vann en 4-dagars betald skidsemester all inclusive i Lindvallen. Och jag fick följa med!! En underbar resa.


Så, februari har varit mycket snö, vilket jag gillar! Men nu är jag redo för vår! Så kom nu våren, tack!
Kram
Ellinor

Inga kommentarer: