fredag 1 mars 2013

Prickigt

Jag är helt såld. Boråstapeter har en helt underbar kollektion i mjuka pasteller och jag har fallit pladask för tapeterna i ljusgråblå och beige.




Både den blommiga och prickiga skulle vara såååå fina som fondvägg i sovrummet. Nåväl. Så länge tänkte jag sy i lite prickigt tyg istället.



Tänkte mig lite brödkorgar och annat smått och gott. Det kliar i fingrarna... Men först har jag lapptäcken att avsluta. Har en idé till hallen. Visar vår "nya" hall när den är helt klar!
Skön fredag önskar jag. Här skiner solen och det ser helt ljuvligt ut ute! 
Kram
Ellinor

1 kommentar:

Hannis sa...

Den i mitten tyckte jag om!
Ser fin ut.

Visst är det härligt att det är helg=))
Känns skönt att ha två dagar framför sig där man kan göra lite som man vill.

Fin helg till dig/Kram Hannis