torsdag 14 mars 2013

Tema: bloggplats

I Fabriken har det blivit dags att visa var vi bloggar någonstans. Jag bloggar oftast tidig morgon när jag dricker mitt kaffe och liten kille ännu inte vaknat. Men susar runt i bloggvärlden gör jag nog mest här:


Här sitter jag på kvällen med datorn i knäet. Ni får föreställa er det!


Och idealt är det ju i sällskap av kaffe och något gott! Men då inte på kvällen...
I Fabriken bjuds det på många bloggplatser!
Fin torsdag!
Kram
Ellinor (som väl tycker att det är vackert med 15 cm gnistrande nysnö men som myyyyycket hellre skulle vilja ha lite vår nu!)


2 kommentarer:

Hannis sa...

Det är ganska mysigt att krypa upp i soffhörnet med datorn.
Och något gott till det gillar jag=))

Kram Hannis
(Som också väntar på våren)

Marie sa...

Men ohh vilka underabara ägg =D