fredag 9 augusti 2013

Gammalt akvarium

I går var första jobbdagen. Helt overkligt. När man har sommarlov istället för semester så tror jag att känslan från barndomen för alltid sitter kvar. Det vill säga; ledigheten är oändlig. Men så är det ju inte. Inte ens för lärare. Så i går var det alltså dags. Och eftersom det hastigt slog om till regn så kändes det lite mindre jobbigt!
I väntan på en bättre plats och innehåll får mitt gamla akvarium stå i köket. Hittade det för en billig peng på samma loppis i Bryssel som kruset nedan. Ett riktigt fynd och jag kände mig såååå nöjd!


Fint grönt är det också och lite lagom slitet. Nu; jobbet!
Kram
Ellinor

3 kommentarer:

Hannis sa...

Tjusigt!
Jag har letat mig fördärvad efter ett gammalt akvarium men givit upp=))

Visst har det gått fort.
Helt plötsligt så är det vardag överallt!

Kram och fin helg//Hannis

Felix sa...

Fina fynd du har gjort!

Sommarhälsningar
Elisabet

LOPPISLIV sa...

Vilket fint akvarium du har hittat, härlig färg på det också och precis lagom i storlek. Charmigt som tusan :-))

Ha en toppenfin helg!
Kraaaam Paula