tisdag 27 augusti 2013

Gröna kvistar och loppisfynd

Ännu har jag en hel del blommor i trädgården. Ringblommor, rosenskära, oregano m fl. Men det hindrar ju inte att några kvistar får följa med hem från skogen.


Fint grågröna typ som eucalyptus. Här i en kanna på en bricka jag hittade i Belgien. Gillar normalt inte silverbrickor men den här hade nåt särskilt tyckte jag!


Det gamla syltglasen blir en fin ljuslykta i vinter. Har inte riktigt kommit igång med tända ljus inne ännu. Det är ju fortfarande sommar! Glaset hittade jag på loppis i Frankrike.


Nu är det dags att ta tag i tisdagen!
Kram
Ellinor

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Vad härligt att höra att det finns fler som tycker att det är sommar fortfarande! Här är det då ovanligt varmt jämfört med hur det brukar vara nu, så jag tänker inte börja tjata om mysigt-med-höst ;-D