tisdag 29 oktober 2013

Ny lampa

Vilka stormar det var i går kväll! När Gudrun var här var jag strömlös i 16 dagar. Nu blinkade det lite några gånger. Och vad jag kan se i gryningsljuset står träden kvar.
För ett tag sen kom det hem en ny lampa till huset. Har velat ha den länge och nu var det dags.



Som en billigare variant av alla fina industrilampor som finns tycker jag den är helt ok. Så ny lyser den upp sovrummet i höstmörkret. Jag lyckades tydligen fånga mig själv rätt bra i lampan... Tänkte inte på det när jag fotade...
Idag, jobb, sen ledig i 5 dagar. Härligt!
Kram
Ellinor

2 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Jättefin lampa! :)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Anonym sa...

Ja, håller med, jättefin lampa. Får man fråga var du har hittat den. Är på jakt efter nåt liknande och vill inte betala en förmögenhet :-)
/Katarina