tisdag 5 november 2013

Det är lite mörkt nu...

Alltså, jag har tydligen helt tappat stinget. Jag lyckas inte få till ett enda foto. Är det kanske för att det aldrig är ljust? Hur blev det så mörkt så fort? Och grått? Så jag satte mig och bläddrade lite i förra årets novemberfoton. Och tydligen var det milt förra året också:


Detta foto togs 11 november förra året.
Precis som förra året så ska jag vara med på julmarknad. Smålands Museum första advents-helgen. Titta gärna förbi och säg gärna hej! Och precis som förra året blir det lite kuddar, men också annat. Ett par exempel på kuddar är:



Men jag återkommer med bilder så fort ljuset tillåter på fler saker. Kuddfodralen finns så klart att beställa om man vill. Tanken är väl också att bloggbutiken ska uppdateras. Återkommer så fort tiden tillåter... Nu sova! God natt!
Kram
Ellinor

Inga kommentarer: