lördag 21 december 2013

Äntligen!!

Första dagen på 17 dagars ledighet. Jag hoppas att musklerna ska hinna slappna av på den tiden. Himmel så skönt det känns med jullov. Idag har jag tagit en lång promenad i skogen och samlat lite natur för att pynta inomhus. En liten gran och enris fick bl a följa med hem. Sambon fixade en stor gran till altanen. Så julfriden sänker sig. Snö... Jo, det hade ju varit fint. Inget regn... Jo, det hade ju också förbättrat stämningen. Men nu är det som det är.


Bakade lite pepparkakor i går kväll. Älskar finaste burken jag fått av A och P. Älskar också muggen i finaste ljusblått som inhandlades i Belgien i somras. Hos oss är det inte mycket rött på julen. Några små detaljer får räcka!
Ha en skön helg före dopparedan!
Kram
Ellinor

1 kommentar:

Hannis sa...

Men åh så härligt med en sån lång ledighet!
Njut och må gott=))

Jag är ledig i nio dagar men har en dag kvar att jobba. Sen kastar jag mig på soffan!

En riktigt god jul önskar jag dig/
Kramen Hannis